لوازم یدکی مزدا 3

لوازم یدکی مزدا 3

  • 41

لوازم یدکی مزدا 3 مزدا اعتماد

لوازم یدکی مزدا 3 – مزدا اعتماد با چندین سال سابقه درخشان در تامین لوازم یدکی مزدا اصلی و متفرقه نو و استوک ، با کیفیت و با ضمانت در خدمت شما عزیزان می باشد و در سریع ترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور آماده ارائه انواع لوازم یدکی مزدا سواری می باشد.در این سایت با شکل ظاهری قطعات و دلیل خرابی آن هاو نحوه ی تعمیر و حتی تعویض آن آموزش داده شده است.این مجموعه با کمک متخصصین حرفه ای در تلاش است که شما را در نگهداری درست و صحیح خودروتان شما را همراهی کند.

تاریخچه مزدا 3 نیو

شرکت ژاپنی مزدا سال 2003 بود که از یک خودروی سدان کامپکت جدید به نام مزدا 3 رونمایی کرد، خودرویی که با توجه به طراحی زیبا و پیشرانه‌ای خوب و کم‌مصرفی که داشت انتظار می‌رفت با استقبال خوبی در بازار مواجه شود. همین‌گونه هم شد و سال 1386 بود که گروه بهمن، این خودرو را وارد خطوط تولید خود کرد. نسل اول مزدا 3 فقط به مدت سه سال توانست در خط تولید بهمن دوام بیاورد و نهایتاً، جای خود را به نسل دوم خود داد که در ایران با نام مزدا 3 نیو شناخته می‌شود داد.

درباره ما

یکی از دغدغه های خریداران خودرو پیش از انتخاب نهایی اطمینان از وجود لوازم یدکی اصل، سهولت در یافتن آنها و قیمت مناسب شان است. در واقع برخی از قطعات خودرو مصرفی هستند و حتی اگر اتومبیل شما هیچ نقصی نداشته باشد پس از مدتی تعدادی از لوازم یدکی آن فرسوده شده و نیازمند تعویض هستند. اما اگر لوازم یدکی با کیفیتی جایگزین آنها نشود باید منتظر خرابی های پی در پی در بخش های مختلف خودرو باشید.مزدا اعتماد در پخش لوازم یدکی مزدا3-مزدا نیو-مزدا323و…. در خدمت مشتریان در سراسر ایران است.

نوسان قیمت و نبود لوازم یدکی خودرو با کیفیت از جمله دلایلی است که سبب می شود تا دارندگان خودرو به خرید قطعات بی کیفیت و تقلبی که قیمت پایین تری دارند رو بیاورند. اما اگر قطعات یدکی با کیفیت با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار گیرند، بی شک کسی به سراغ محصولات تقلبی نخواهد رفت.در این راستا، امکاناتی که فروشگاه مزدا اعتماد برای کاربران خود فراهم کرده به آنها در خرید لوازم یدکی مزدا با مناسب ترین قیمت کمک میکند.

ایجاد بازار رقابتی درمزدا اعتماد

لوازم یدکی مزدا3-مزدا اعتماد با تامین کنندگان متعددی همکاری دارد. این تامین کنندگان برای هر یک از لوازم یدکی مزدا موجود در فروشگاه قیمت پیشنهادی خود را ثبت می کنند. از سوی دیگر مشتریان می توانند در هنگام خرید تامین کننده ای که شرایط مناسب تری دارد را انتخاب نمایند. این ویژگی موجب ایجاد یک بازار رقابتی و کاهش نوسان قیمت لوازم یدکی می شود.

علاوه بر قیمت کنترل شده، از دیگر مزایای این بازار رقابتی تلاش تامین کنندگان در ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خواهد بود. همچنین تنوع لوازم یدکی خودرو در مزدا اعتماد امکان مقایسه قیمت و سایر مشخصات کالاها با یکدیگر را فراهم می کند.

استعلام قیمت لوازم یدکی

یکی از دیگر از امکانات فروشگاه اینترنتی ماشین نو امکان استعلام قیمت لوازم یدکی در کوتاه ترین زمان است. در واقع قطعات خودرو در فروشگاه ماشین نو به دو دسته «موجود» و «استعلام قیمت» تقسیم می شوند. در سیستم استعلام قیمت ماشین نو، خریداران با کلیک بر لینک استعلام قیمت و وارد کردن شماره تماس، پس از مدت کوتاهی پیامکی حاوی قیمت قطعه مورد نظر را دریافت خواهند کرد. این قیمت با توجه به تضمین ماشین نو، بهترین قیمت لحظه ای در هنگام استعلام است.

استعلام قیمت لوازم یدکی مزدا 3 – مزدا اعتماد

یکی از دیگر از امکانات فروشگاه مزدا اعتماد امکان استعلام قیمت لوازم یدکی در کوتاه ترین زمان است. شما میتوانید با گشتن در سایت مزدا اعتماد لوازم یدکی مورد نیاز خود را پیدا کنید و سفارش دهید در کمترین زمان ممکن.

ارسال لوازم یدکی با پست سریع

علاوه بر قیمت و کیفیت قطعات خودرو مزدا3، ارسال سریع سفارشات نیز از دیگر دغدغه های مشتریان فروشگاه های اینترنتی است. در این راستا، فروشگاه مزدا اعتماد تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است. تمامی سفارش های مشتریان درمزدا اعتماد با پست سریع ارسال خواهد شد.

مدت زمان ارسال کالا در بیشتر شهرها تا 24 ساعت و در شهرهای چند مسیره نهایتا تا 72 ساعت خواهد. همچنین لوازم یدکی مشتریان تهرانی در همان روز سفارش ارسال خواهد شد.بنابراین، با توجه به شرایط ویژه ای که فروشگاه مزدا اعتماد برای کاربران خود در نظر گرفته، خرید لوازم یدکی از این پلتفرم می تواند به تمامی نیازهای شما پاسخ دهد و تجربه یک خرید آسان و مطمئن را برای شما فراهم کند.




  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 ساعت: 6:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 11
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 52
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
            آي پي امروز آي پي امروز : 4
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 17
            بازدید هفته بازدید هفته : 66
            بازدید ماه بازدید ماه : 505
            بازدید سال بازدید سال : 3298
            بازدید کلی بازدید کلی : 23771

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.187.15
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف